Popular Posts

Tuesday, November 5, 2019

جماعت نہم اردو سبق" لہو اور قالین" تشریح پیراگراف نمبر4


سبق : لہو اور قالین
پیراگراف نمبر4

اقتباس:
آپ سب کچھ سمجھ جائیں گے۔ یہ کوئی معما نہیں ہے...............میں ایک مفلس ،قلاش اور گمنام مصور ہوں۔

حوالہ متن:
سبق کا عنوان: لہو اور قالین
مصنف کا نام: میرزا ادیب
صنف: ڈرامہ
ماخذ: لہو اور قالین

خط کشیدہ الفاظ کے معانی
معما.......مسئلہ، پیچیدہ بات
تنگ و تاریک.......چھوٹی اور اندھیرے والی
خستہ.........بدحال بدنما........بد صورت،
مفلس........ نادار، تنگ دست
قلاش......مفلس،نادار
مصور.........تصویر بنانے والا

سیاق و سباق:
تشریح طلب اقتباس درسی سبق " لہو اور قالین " کے درمیان سے اخذ کیا گیا ہے۔ اس کا سیاق و سباق یہ ہے کہ اختر کی تصویر کو اول انعام ملنے کے بعد تجمل نے اسے مبارک باد دی تو وہ خوش ہونے کی بجائے تجمل کے ہاں سے اپنے گھر جانے پر بضد ہوگیا۔تجمل کے سمجھانے کے باوجود بھی اختر اپنی بات سے ٹس سے مس نہ ہوا۔بالاخر تنگ کر تجمل نے اس سے اس کی پریشانی کی وجہ پوچھی تو اس پر اختر نے اپنا مکمل حال تجمل کے سامنے دہرا دیا۔


تشریح:
میرزا ادیب کا شمار اردو کے نامور ڈرامہ نگاروں میں ہوتا ہے۔ ان کے ڈراموں میں زندگی کے تمام اہم پہلوؤں کو اجاگر کیاگیا ہے۔" لہو اور قالین" ان کا تحریر کردہ ایسا ڈرامہ ہے جس میں معاشرتی ناہمواری اور ریا کاری جیسے قبیح عوامل اجاگر ہوتے ہیں۔
          تشریح طلب اقتباس میں مصنف کہتا ہے کہ جب تجمل نے اختر سے اس کی پریشانی اور ڈاکٹر کو نہ بلانے دینے کی وجہ پوچھی تو اختر نے تجمل سے عرض کی کہ میں جو بات آپ کو سمجھانے کی کوشش کر رہا ہوں کہ وہ کوئی اتنی پیچیدہ بات نہیں جسے آپ سمجھ نہ سکیں بلکہ آپ سب کچھ اچھی طرح سمجھ جائیں گے بس میری بات کو تسلی سے سنیے۔
            یہاں آنے سے دو سال پہلے میں ایک چھوٹی سی اور اندھیرزدہ گلی کے ایک پرانے گھر میں رہتا تھا جوکہ انتہائی ٹوٹ پھوٹ کا شکار تھا اور دیکھنے میں بھی بھلا نہیں لگتا تھا۔
        وہاں مجھے لوگ زیادہ نہیں جانتے تھے اور جو کم لوگ مجھے جانتے بھی تھے تو انھیں محض اتنا معلوم تھا کہ میں ایک غربت، مسکینی اور گمنامی کی زندگی بسر کرنے والا مصور ہوں۔

بقول شاعر
میری غربت نے اڑایا میرے فن کا مذاق
تیری دولت نے تیرے عیب چھپا رکھے ہیں

3 comments:

  1. سبق لہو اور قالین کے تمام اہم اقتباسات کی تشریح موجود ہے۔ آپ لگوگل میں سبق لہو اور قالین تشریح پیراگراف نمبر 1یا 2 یاتین لکھ کر سرچ کریں۔

    ReplyDelete

پیراگراف4 اردو ادب میں عیدالفطر

                                                   سبق:       اردو ادب میں عیدالفطر                                                مصنف:    ...