Popular Posts

Tuesday, November 5, 2019

جماعت نہم اردو سبق امتحان تشریح پیراگراف نمبر15


سبق: " امتحان"
پیراگراف نمبر15

اقتباس:
کچھ عرصہ کے بعد نتیجہ شائع ہوگیا...........برابر تین گھنٹے لکھا جاتا اور صفر ملتا۔

حوالہ متن:
سبق کا عنوان: امتحان
مصنف کانام: مرزا فرحت اللہ بیگ
صنف: مضمون
ماخذ: مضامین فرحت

خط کشیدہ الفاظ کے معانی
شائع ہونا......اشاعت ہونا، چھپنا
کم ترین......سب سے کم، معمولی
جملہ مضامین........تمام مضامین
بدرجہ اعلی.......بہترین درجے میں،عمدہ درجے سے
بھلے مانس.......شریف آدمی
ممتحن......امتحان لینے والا
بدمعاش......بدطینت، غنڈاگرد

سیاق و سباق:
تشریح طلب اقتباس درسی سبق" امتحان" کے آخری حصے سے لیا گیا ہے۔اس کا سیاق و سباق یہ ہے کہ مصنف کہتا ہے کہ میرے والد مجھے امتحان میں پاس کرانے کےلیے سفارشی چٹھی لے کر ممتحنوں کے پاس گئے تو وہاں سے نادم ہوکر واپس آئے اور دوبارہ کسی کے پاس نہ گئے۔امتحان کا نتیجہ تمام مضامین میں بدرجہ اعلی فیل ہونے کی صورت میں نکلا تو والد صاحب نے ممتحنوں کو برابھلا کہ کر مجھے تسلی دی کہ اس سال نہیں تو آئندہ سال سہی،آخر کب تک بےایمانی ہوگی۔

تشریح:
مرزا فرحت اللہ بیگ اردو کے نامور ادیب تھے۔ان کا طرز تحریر سادہ اور پرلطف ہوتا تھا۔" امتحان" ان کا تحریر کردہ ایسا مضمون ہے جس میں وہ امتحان کے اثرات،اس کی اہمیت اور دوران امتحان کے واقعات کو خوش اسلوبی سے بیان کرتا ہے۔
    تشریح طلب اقتباس میں مصنف اپنے " لاکلاس" کے امتحان کے نتائج کے متعلق کہتا ہے کہ جب کچھ عرصہ کے بعد میرے امتحان کا نتیجہ سامنے آیا تو میں سب سے کم اور معمولی نمبروں کے ساتھ تمام مضامین میں اعلی درجے سے فیل ہوگیا یعنی فیل ہونے والوں میں میرا پہلا نمبر تھا۔صرف ایک شریف النفس ممتحن تھے جنھوں نے شاید ترس کھا کر دو نمبر دے دیئے۔ باقیوں نے صفر نمبر سے آگے بڑھنے کا نام تک نہ لیا۔ بقول شاعر

یونہی وقت سو سو کے ہیں جو گنواتے
وہ خرگوش کچھوؤں سے ہیں زک اٹھاتے

       برے نتیجے کا سن کر والد صاحب کو بہت دکھ اور رنج ہوا اور انھوں نے میرے حاصل کردہ نمبروں کی نقل نکلوائی اور آخر میں انھوں نے یہ رائے دی کہ کسی بدبخت چپڑاسی نے ہی پرچے بدل دیے ہوں گے کیونکہ تم میرے سامنے مسلسل تین گھنٹے لکھنے کے بعد امتحانی کمرے سے باہر نکلتے تھے تو اس قدر محنت سے لکھے جانے پر صفر نمبر کیونکر آسکتے ہیں۔اس میں ضرور کسی بدطینت چپڑاسی کی کارستانی شامل ہے۔

No comments:

Post a Comment

پیراگراف4 اردو ادب میں عیدالفطر

                                                   سبق:       اردو ادب میں عیدالفطر                                                مصنف:    ...