Popular Posts

Monday, November 4, 2019

جماعت نہم اردو سبق " امتحان" تشریح پیراگراف نمبر12

سبق: " امتحان"
پیداگراف نمبر12

اقتباس:
ان کا مسکرانا پہلے تو اچھا............چھے گھنٹے گزارنے کیسے مشکل ہوں گے۔

حوالہ متن:
سبق کا عنوان: امتحان
مصنف کانام: مرزا فرحت اللہ بیگ
صنف: مضمون
ماخذ: مضامین فرحت

خط کشیدہ الفاظ کے معانی
زہر ہونا...... بھلا نہ لگنا، پسند نہ آنا،
واللہ......اللہ کی قسم
مصیبت ہونا.......تکلیف دہ ہونا
قلبی......دلی طور پر
نفرین....... نفرت
قلبی نفرین.......دلی نفرت
ظالم......جابر،ظلم کرنے والا
مشکل......کٹھن٬دشوار

سیاق و سباق:
تشریح طلب اقتباس درسی سبق " امتحان" کے آخری حصے سے اخذ کیا گیا ہے۔اس اقتباس کا سیاق و سباق یہ ہےکہ " لاکلاس" کے امتحان کے دوران جب مصنف نے گارڈ سے سوال کا جواب پوچھا تو اس نے بتانے سے انکار کردیا اور ساتھ ہی مصنف پر کڑی نظر جمالی۔ اس پر مصنف کو اس سے سخت نفرت ہوگئی اور تیاری نہ ہونے کے سبب مصنف کا دل چاہتا تھا کہ وہ آدھے گھنٹے میں کمرہ امتحان سے نکل جائے۔

تشریح:
مرزا فرحت اللہ بیگ اردو کے نامور ادیب تھے۔ان کا طرز تحریر سادہ اور پرلطف ہوتا تھا۔" امتحان" ان کا تحریر کردہ ایسا مضمون ہے جس میں وہ امتحان کے اثرات، اس کی اہمیت اور دوران امتحان پیش آنے والے واقعات کو خوش اسلوبی سے بیان کرتے ہیں۔
      تشریح طلب اقتباس میں مصنف اپنے " لاکلاس" کے امتحان کے دوران کمرہ امتحان کے اندر کی صورتحال سے آگاہ کرتے ہوئے کہتا ہے کہ جب گارڈ نے مجھے سوال کا جواب بتانے سے انکار کر دیا اور میرے قریب سے ہلنے کا نام تک نہ لینے لگا تو اس کی مسکراہٹ جو پہلے بھلی لگتی تھی اب  مجھے تکلیف دینے لگی اور وہ مجھے ذرا بھی بھلا نہیں لگ رہا تھا۔میں اللہ کی قسم کھا کر کہتا ہوں کہ اس کے انکار کے بعد مجھے زندگی بھر اتنی اور کسی سے دلی نفرت نہیں ہوئی جیسے اس گارڈ سے ہوگئی تھی۔

"کسی سے وابستہ توقع پوری نہ ہو تو دل اس سے مایوس ہوجاتا ہے".

       مصنف کہتا ہے کہ الغرض اس طریقے سے امتحان کے تمام دن گزر گئے کہ نہ خود اچھا لکھ سکا اور نہ گارڈ صاحب کی وجہ سے کسی سے پوچھنے کا موقع مل سکا۔اب آپ ہی میری حالت کو بہتر سمجھ سکتے ہیں کہ جب لکھنے کو کچھ بھی یاد نہ ہو تو ایسے ظالم وجابر اور سخت آدمی کے ساتھ امتحانی کمرے میں پورے چھے گھنٹے گزارنے میں کتنی مشکل پیش آتی ہوگی۔ بقول شاعر

یونہی وقت سو سو کے ہیں جو گنواتے
وہ خرگوش کچھوؤں سے ہیں زک اٹھاتے۔

No comments:

Post a Comment

پیراگراف4 اردو ادب میں عیدالفطر

                                                   سبق:       اردو ادب میں عیدالفطر                                                مصنف:    ...