Popular Posts

Saturday, November 21, 2020

پیراگراف نمبر8 مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ


 


                                            سبق:    مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ
                        پیراگراف نمبر8
                                                    ✍    اقتباس : 
                             میرے دوست احمد مرزا ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ بھونچال کے آنے سے کم نہیں ہے۔
                                                   ✍   حوالۂ متن:
                                       سبق کا عنوان:                    مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ
                                       مصنف کا نام:                            سجاد حیدر یلدرم
                                             صنف :                                مضمون
                                               ماخذ:                                  خیالستان
                                                 ✍   خط کشیدہ الفاظ کے معانی:
               بھڑ بھڑیا ۔۔۔۔ باتونی، بےدھڑک بولنے والا۔                        نہایت ۔۔۔۔ بہت زیادہ۔
                 معقول ۔۔۔۔ مناسب، بہتر ۔                                        پرانی ۔۔۔۔ قدیم۔
              بےتکلفی ۔۔۔۔ بےباکی، آزاد مزاجی۔                                 خلقت ۔۔۔۔ فطرت، جبلت۔
          نچلا نہ بیٹھنا ۔۔۔۔ آرام سے نہ بیٹھنا۔                                الٹ پلٹ ۔۔۔۔ بے ترتیبی۔
              بھونچال ۔۔۔۔ زلزلہ،ہل چل۔
          ✍    سیاق و سباق: 
                                  تشریح طلب اقتباس درسی سبق  " مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ" کے درمیان سے اخذ کیا گیا ہے۔ اس کا سیاق و سباق یہ ہے کہ مصنف دوستوں سے بیزاری اور اکتاہٹ ظاہر کرتے ہوئے کہتا ہے کہ میرے دوست اگرچہ اچھے ہیں اور مجھے فائدہ پہنچانے کی غرض سے میرے پاس آتے ہیں مگر مجھے ان سے فائدہ ملنے کی بجائے نقصان ملتا ہے۔اس لیے مجھے اگر باتوں میں عمر نہیں گزارنی اور کچھ کام کرنا ہےتو ان دوستوں کو ہر صورت چھوڑنا پڑے گا۔ چاہے مجھے کتنا ہی صدمہ ہو۔ میرا دوست احمد مرزا بھی ایسا ہی ہے جو آتا تو کچھ منٹ کےلیے ہے مگر میرے لکھنے کے دوران اس کی وجہ سے میرے سارے خیالات غائب ہو جاتے ہیں۔
               ✍     تشریح:
                                 سجاد حیدر یلدرم اردو ادب کے نامور مصنف اور افسانہ نگار تھے۔ان کے افسانوں میں رومانیت کا رنگ غالب ہوتا ہے اور یہ انشائے لطیف کا بھی عمدہ نمونہ ہیں۔ ایسا ہی ان کا افسانہ "مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ" ہے جس میں وہ اپنے مخلص دوستوں سے عاجز نظر آتے ہیں اور انھیں ہر صورت چھوڑ دینے کے درپے ہیں۔
                    تشریح طلب اقتباس میں مصنف دوستوں سے بیزاری ظاہر کرتے ہوئے اور اپنے ایک دوست کا واقعہ بیان کرتے ہوئے کہتا ہے کہ احمد مرزا میرا اچھا دوست ہے۔ وہ بہت زیادہ باتونی ہے اور جو منھ میں آتا ہےکہ دیتا ہےاس لیے میں اسے بھڑ بھڑیا دوست کہتا ہوں۔ وہ آدمی بھی ایسا نہیں کہ اس سے نفرت کی جائے کیونکہ وہ انتہائی سمجھ دار، مناسب طبع ہونے کے ساتھ ساتھ شوخ مزاج بھی ہے۔ میری اس سے دوستی کافی پرانی ہے اور ہم ایک دوسرے کے ساتھ کسی قسم کا فرق روا نہیں رکھتے۔وہ آزاد طبیعت کا ہے اور جب بھی مجھ سے ملنے آتا ہے تو کبھی بھی آرام سے نہیں بیٹھتا اور نہ ہی آرام و سکون سے بیٹھنا اس کی فطرت میں ہے۔
                مصنف کہتا ہے کہ احمد مرزا جب بھی مجھ سے ملنے میرے گھرآتا ہے تو خوب شور و غل  مچاتے اور ہنگامہ کرتےہوئے آتا ہے اور اپنی شوخ مزاجی کی وجہ سے کمرے میں پڑے ہوئےسازوسامان کو بھی ادھر ادھر کر دیتا ہے۔ اس کے آتے ہی میرے کمرے میں پڑا سب کچھ بےہنگم اور بےترتیب  ہوجاتا ہے بلکہ اس کے آنے سے یوں لگتا ہے جیسے کوئی زلزلہ آگیا ہو یا کوئی اچانک ہل چل مچ گئی ہو۔ایسالگتا ہے جیسے میرا دوست نہیں آیا بلکہ اچانک قیامت در آئی ہو۔ بقول شاعر:
                                              ؎   دشمنوں کی    جفا   کا خوف نہیں 
                                                دوستوں کی وفا سے ڈرتے ہیں





No comments:

Post a Comment

پیراگراف4 اردو ادب میں عیدالفطر

                                                   سبق:       اردو ادب میں عیدالفطر                                                مصنف:    ...