Popular Posts

Friday, November 27, 2020

پیراگراف نمبر11 مجھےمیرے دوستوں سے بچاؤ


 



                                                        سبق:    مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ
                                   پیراگراف نمبر11
                                                              ✍      اقتباس:
                                         ہاں بڑا خراب موسم ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اتنی فرصت کہاں کہ اخبار پڑھوں۔
                                                              ✍  حوالۂ متن:
                                             سبق کا عنوان:                           مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ
                                             مصنف کا نام:                                  سجاد حیدر یلدرم
                                                     صنف:                                         افسانہ
                                                       ماخذ:                                       خیالستان
                                                          ✍   خط کشیدہ الفاظ کے معانی:
                                       منجھلی ۔۔۔۔ درمیانی، بیچ والی۔                         مبتلا ہونا ۔۔۔۔ ملوث ہونا، پڑنا۔
                                    پالیٹکس ۔۔۔۔ سیاست۔                                    لٹریچر ۔۔۔۔ علم و ادب۔
                                       گفتگو ۔۔۔۔ بات چیت۔                               معذرت ۔۔۔۔ عذر ، بہانہ، معافی۔
                                    فرصت ۔۔۔۔ فراغت۔
                ✍  سیاق و سباق: 
                                      تشریح طلب اقتباس درسی سبق" مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ " کے درمیان سے اخذ کیا گیا ہے۔ اس کا سیاق و سباق یہ ہے کہ مصنف اپنے دوسرے دوست محمد تحسین کے متعلق بتاتا ہے کہ وہ تیسرے پہر مجھ سے ملنے آتے ہیں جب میں تھکا ہوتا ہوں۔ان کے پاس اپنی بیوی بچوں کی بیماری کے علاوہ اور مضمون نہیں ہوتا۔انھیں ہروقت اپنے بیوی بچوں کی طبیعت کی ہی فکر رہتی ہے۔
                    ✍  تشریح:    
                                      سجاد حیدر یلدرم اردو ادب کے نامور مصنف اور افسانہ نگار تھے۔ان کے افسانوں میں رومانیت کا رنگ غالب ہوتا ہے اور یہ انشائے لطیف کا بھی عمدہ نمونہ ہیں۔ ایسا ہی ان کا افسانہ "مجھے میرے دوستوں سے بچاؤ" ہے جس میں وہ اپنے مخلص دوستوں سے عاجز نظر آتے ہیں اور انھیں ہر صورت چھوڑ دینے کے درپے ہیں۔
                         تشریح طلب اقتباس میں مصنف اپنے دوسرے دوست محمد تحسین کے متعلق آگاہ کرتے ہوئے کہتا ہے کہ ان کے ساتھ جب بھی بات کی جائے تو ان کی گفتگو کا محور اپنی بیوی بچوں کی بیماری ہوتا ہے۔ ان کے پاس اس کے علاوہ اور کوئی مضمون ہوتا ہی نہیں۔اگر ان سے موسم کے بارے میں بات کی جائے تو وہ تسلیم کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ واقعی موسم بہت خراب ہوچکا ہے اور اسی خرابیٔ موسم کی وجہ سے میرے چھوٹے بچے کو بخار ہوگیا اور میری بڑی اور چھوٹی کے درمیان والی لڑکی کو کھانسی ہوگئی ہے۔ بیوی بچوں کی بیماری اور اس کا وہم اس قدر ان کے سرپر سوار رہتا کہ گفتگو کا موضوع جس قدر بھی تبدیل کرنے کی کوشش کی جاتی مگر وہ بیوی بچوں کی بیماری کا ہی وہم اور فکر لیے ہوتے تھے۔ جیسا کہ قول ہے:
                    ✌ "بےجا فکرمندی انسان کو وہمی بنا دیتی ہے اور  وہم کا علاج تو حکیم لقمان کے پاس بھی نہیں تھا"۔  ✌
                        مصنف کہتا ہے کہ اگر میں محمد تحسین سے سیاست یا علم و ادب کے حوالے سے کچھ بات کرنے کی کوشش کرتا تو وہ  اس پر کوئی بات کرنے سے انکار کرتے ہوئے عذر پیش کرتے کہ میرے گھر میں سب بیمار پڑے ہوئے ہیں اور مجھے ان کی فکر اور ان کی دیکھ بھال سے اتنی فرصت ہی نہیں ملتی کہ سیاسی اور ادبی خبروں کےلیے اخبار پڑھ سکوں۔اس لیے میں ان موضوعات پر کوئی بات کرنے سے قاصر ہوں.
                                                  

No comments:

Post a Comment

پیراگراف4 اردو ادب میں عیدالفطر

                                                   سبق:       اردو ادب میں عیدالفطر                                                مصنف:    ...